Linkedin annoncering
Linkedin giver muligheden for at annoncere sit brand eller produkter/ydelser ud via enten små tekstannoncer eller indlæg på deres nyhedsfeed.
I modsætning til andre sociale medier, så er Linkedin yderst relevant for B2B virksomheder, der ønsker succes med deres digitale markedsføring. Her er to primære metoder at eksponere sig selv på, som enten er via organiske opslag, der primært vises til dem, der følger jeres virksomhed, også er der mulighed for at opsætte annoncer.
Disse annoncer giver dig en lang række muligheder. Her i blandt:
- Mulighed for at kombinere segmenteringer
- Sponsorer organiske opslag
- Valg mellem CPM eller CPC budmodel
Målrettet annoncering på Linkedin
Vores erfaring fortæller os, at det den dag i dag er muligt at få rigtig gode resultater med Linkedin annoncering, da man kan målrette ud fra en lang række parametre. Her i blandt:
- Geografi
- Demografi
- Jobtitler
- Virksomheder
- Kompetencer
Dette er yderst relevant, da Linkedin er et rekrutteringsmedie, og folk derfor går op i at skrive deres præcise informationer på disse parametre frem for ved f.eks. Facebook.
Det betyder kort sagt, hvis du vil tilbyde online markedsføring, som os, kan du målrette dig til alle med titlen E-commerce manager, CMO, Marketing ansvarlige m.m.
Hertil er Linkedin kommet godt med på mange af de muligheder du kender fra f.eks. Facebook. Med Linkedin annoncering er der muligheder som:
- E-mail målretning
- Lookalike audience
- Retargeting
- Lead Gen Ads
Hertil er en vigtig faktor også, at konkurrencen på Linkedin ikke er ligeså stor, som på f.eks. Facebook.
Vil du igang med annoncering på LinkedIn? Kontakt os for en uforpligtende snak.