Display ads

Hvad er Display Ads?

Display Ads er i grove træk banner- og tekstannoncer som benyttes til promovering af din virksomhed på andre relevant hjemmesider på internettet. Du har uden tvivl set dem før – de er at finde på mange sider. Herunder ser du et eksempel på en tilfældig display ad:

Der findes flere forskellige displaynetværk, hvorpå du kan få vist dine display ads på relevante sider. Det handler derfor i høj grad om at lægge en strategi for, hvordan man får mest muligt ud af sine annoncekroner til display annoncering, samt hvilket netværk, der i den forbindelse giver det bedste afkast.

Hvorfor arbejde med Display Ads?

Når du arbejder med display ads, kan du målrette dine annoncer på en lang række parametre som demografi, interesser, geografi, nøgleord mv. alt afhængig af, hvad der er relevant for din virksomhed.

På den måde kan disse display ads være med til at øge kendskabsgraden af dit brand hos din målgruppe. Og så er de desuden en billig måde at eksponere sig til et stort publikum på.

Kom igang med display annoncering i dag

Det at komme igang med display annoncering er i princippet “bare” at oprette/lave dine annoncer og tilmelde dem til relevante display netværk.

Vi har dog lige et par tips med på vejen til, hvordan du får mest muligt ud af dine display ads:

4 tips til dine display ads:

  1. Brug responsive ads, så du ikke skal lave mange forskellige versioner for forskellige devices.
  2. Hav en tydelig CTA
  3. Godt, fængende og sigende indhold (grafisk såvel som tekst)
  4. Link til relevante side/sider, som understøtter dit budskab.

Vi har alsidig erfaring med alt lige fra det strategiske til opsætning og igangsættelse af display annoncering på tværs af brancher og forskellige netværk.

Skal vi også hjælpe dig? Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig snarest!

Simon Nielsen
CCO & Partner
📱 + 45 60 40 10 04

Vil du høre mere? Bliv ringet op