E-commerce marketing

Hvad er E-commerce marketing?

E-commerce marketing er markedsføring, hvor målet er at promovere sin webshop og at trække besøgende hertil. Dette kan være gennem forskellige marketingkanaler som Facebook, Google, Instagram mv. Målet er i sidste ende, at de besøgende, der lander på siden, ender med at købe og dermed at generere omsætning og bundlinje for din ecommerce.

Typiske e-commerce marketingkanaler

Som med alle andre former for markedsføring, kan e-commerce marketing være på et væld af forskellige kanaler. Den typisk måde at markedsføre sin webshop er online. For det er her kunderne er.

Herunder finder du de typiske e-commerce marketingkanaler vi ser den dag i dag:

Herunder finder du de typiske e-commerce marketingkanaler vi ser den dag i dag:

Det handler om at vælge de rette marketingkanaler, som passer til din e-commerces kunders kunderejse. Hvor de er til stede og leder, skal du være.

Kom igang med e-commerce marketing i dag

Vil du igang med e-commerce marketing allerede i dag? Første step er at tilrettelægge og få visualiseret dine typiske kunders kunderejse. For det er med udgangspunkt i denne, du lægger din digitale strategi og herunder vælger marketingkanaler.

Ønsker du uforpligtende sparring af eksperter ift. din e-commerce marketing og strategi herfor? Tøv ikke med at udfylde formularen herunder, så ringer vi dig op!

Simon Nielsen
CCO & Partner
📱 + 45 60 40 10 04

Vil du høre mere? Bliv ringet op