OOH Markedsføring

Hvad er OOH (Out-of-home Advertising)?

OOH står of Out-of-home Advertising og dækker over al annoncering uden for hjemmet. OOH markedsføring er altså reklamer, som rammer modtageren, mens de er udenfor deres hjem og i offentlige områder; i byen, på vejen, på gaden eller lignende.

TIP!

Out-of-home Advertising er også kendt som out-of-home media, traditionel markedsføring, udendørs markedsføring m.m.

OOH markedsføring er isært et effektivt værktøj til at øge et brand eksponeringsgrad og øge sin brandværdi.

Typer af OOH (Out-of-home Advertising)

Som tidligere nævnt dækker Out-of-home Advertising over al markedsføring uden for modtagerens hjem. Herunder finder du nogle af de populære typer af Out-of-home Advertising:

  • Reklametavler
  • Busreklamer
  • Taxareklame
  • Displays
  • Banner på bygninger mv.

Vil du have sparring ift., hvordan du kan bruge – og få mest mulig ud af – OOH markedsføring i din marketing? Udfyld formularen her og bliv ringet op!

Simon Nielsen
CCO & Partner
📱 + 45 60 40 10 04

Vil du høre mere? Bliv ringet op