Optimering
Hvad er optimering, og hvad betyder “at optimere”?
Optimering er en process (altså at optimere) hvor man forsøger at gøre noget optimalt og forløbe bedst muligt.
Optimering bruges ofte i forbindelse digital markedsføring og herunder discipliner som SEO (søgemaskineoptimering), Google Ads, SoMe annoncer mv. og optimering heraf.
Hvad bruges optimering til?
Optimering bruges til at forbedre noget. I forbindelse med søgemaskineoptimering bruges optimering af f.eks. tekst, kode, struktur, hastighed på hjemmesiden mv. til at optimere en hjemmesides placering i søgemaskinerne.
Herudover kan optimering af en hjemmeside f.eks. bruges til at forbedre hjemmesiden ift. brugervenlighed, konverteringsrate mv. (læs mere om CRO her)
Skal du have hjælp til optimering af din digitale tilstedeværelse?
Der er mange aspekter af ens digitale tilstedeværelse, der kan optimeres. Heriblandt annoncer på Facebook, Instagram, LinkedIn, SEO, Google Ads, hjemmeside, CRO m.m.
Det er vigtigt at optimere på alle parametre for at få det maksimale ud af ens digitale tilstedeværelse og dermed øge trafik og omsætning.
Vi arbejder med optimering af den digitale tilstedeværelse på tværs af platform og annonceringskanaler. Skal vi optimere din digitale tilstedeværelser? Udfyld formularen herunder, så hører du fra os!
Simon Nielsen
CCO & Partner
📱 + 45 60 40 10 04