Outreach

Hvad betyder Outreach?

Outreach betyder på dansk “at række ud” og er en disciplin, hvor man som person eller firma rækker ud til andre personer eller firmaer, for at få en services eller lignende, man ikke selv har adgang til.

Outreach bruges blandt andet i forbindelse med online marketing, influencer marketing, linkbuilding og PR.

Hvad er Outreach Linkbuilding?

Outreach linkbuilding foregår på den måde, at en person fra et firma (som udfører disciplinen) kontakter andre hjemmesider og beder dem linke til din hjemmeside. Det kan f.eks. være ved at sende dem en email, kontakte dem på de sociale medier eller lignende.

TIP!

Læs mere om linkbuilding og de forskellige former og discipliner indenfor linkbuilding her.

For at få succes med outreach linkbuilding er det dog en nødvendighed, at den, du ønsker skal linke til din hjemmeside, har en gevinst ved at gøre dette.

Det kan f.eks. være grundet følgende:

  • Dit materiale vil give deres læsere værdi.
  • De har et nuværende links, som er dødt, som dit link kan erstatte.
  • Dit materiale indeholder relevante statistikker, data eller lignende, personer ønsker at linke til.

Vil du blive klogere på outreach linkbuilding, og hvordan du kan komme i gang? Vi er eksperter indenfor området, og tager gerne en uforpligtende snak med dig om, hvad der er den rette strategi for dig.

Udfyld blot formularen herunder, så ringer vi dig op!

Simon Nielsen
CCO & Partner
📱 + 45 60 40 10 04

Vil du høre mere? Bliv ringet op