Personalisering

Hvad er personalisering?

Personalisering i forbindelse med marketing og salg er alt fra navnet i emnefeltet i et nyhedsbrev til (næsten) 100% skræddersyede budskaber og indhold i e-mails m.m.

Efterhånden som vi bombarderes med generiske budskaber og annoncer, hvor end vi kigger, bliver personalisering i højere og højere grad vigtigt.

For ikke kun fastholder skræddersyede marketing og oplevelser din målgruppes interesse, så bevæger kunder sig også i højere og højere grad mod brands, der forstår dem og afspejler, hvordan de er.

Hvorfor arbejde med personalisering? 4 gode grunde

Så hvorfor arbejde med personalisering, og kan det virkelig betale sig? Det ser vi gang på gang, at det kan. Og vi giver dig herunder de 4 bedste grunde til hvorfor:

4 grunde til, du bør arbejde med personalisering:

  1. Det øger konverteringsraten.
  2. Ingen personaliseringen frustrerer dine kunder og mulige kunder.
  3. Personalisering øger præferencegrad.
  4. Personalisering skaber loyalitet.

Som alt i alt vil afspejle sig i din ROI.

Hvordan du arbejder med personalisering afhænger 100% af den enkelte marketingkanal, og derudover afhænger det af den enkelte virksomhed og kunde, hvordan man bør personalisere.

Kunne du tænke dig at komme i gang med personalisering? Tøv ikke med at kontakte os!

Simon Nielsen
CCO & Partner
📱 + 45 60 40 10 04

Vil du høre mere? Bliv ringet op