Snapchat annoncering
Snapchat er et fantastisk medie til at eksponere dit budskab over for et ungt publikum (størstedelen af snapchat brugere befinder sig i aldersgruppen 20-45 år).
Snapchat skiller sig dog ud fra andre medier i og med, at man her (ekstraordinært) hurtigt skal fange brugerens opmærksomhed, ellers hopper de videre med det samme.
Så i korte træk, ingen lange forklarende tekster og lignende om dit produkt eller ydelse, men derimod noget der skaber blikfang med det samme.
Hos Snapchat tilbydes følgende 3 annoncetyper:
- Fuldskærms Reklame
- Del af en story
- Collection ad, som kører i bunden af selve app’en
- Lokationsbestemt filterannonce
Her skal dog nævnes, at Snapchat konstant kommer med nye annoncetyper, så det er med at holde sig opdateret.
Er du i tvivl om, hvordan du får mest ud af din Snapchat annoncering, så kontakt os for en uforpligtende snak.