Snapchat annoncering

Snapchat er et fantastisk medie til at eksponere dit budskab over for et ungt publikum (størstedelen af snapchat brugere befinder sig i aldersgruppen 20-45 år).

Snapchat skiller sig dog ud fra andre medier i og med, at man her (ekstraordinært) hurtigt skal fange brugerens opmærksomhed, ellers hopper de videre med det samme.

Så i korte træk, ingen lange forklarende tekster og lignende om dit produkt eller ydelse, men derimod noget der skaber blikfang med det samme.

Hos Snapchat tilbydes følgende 3 annoncetyper:

  • Fuldskærms Reklame
  • Del af en story
  • Collection ad, som kører i bunden af selve app’en
  • Lokationsbestemt filterannonce

Her skal dog nævnes, at Snapchat konstant kommer med nye annoncetyper, så det er med at holde sig opdateret.

Er du i tvivl om, hvordan du får mest ud af din Snapchat annoncering, så kontakt os for en uforpligtende snak.